ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

تعمیر هود و هواکش

هود و هواکش همه کارا
درخواست خدمت: 149+
متخصصین: 53+
متخصصین برگزیده: 42+
4.7  از  5

(در 14 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

سر و صدا هود خیلی زیاد است، هواکش به خوبی هوا را خارج نمی‌کند، بعضی از دکمه‌ها کار نمی‌کنند و... از مشکلات رایج هود و هواکش بوده و اگر تعمیر نشود، خسارت بیشتری به دستگاه وارد می‌کند. شما می‌توانید پس از مطالعه پروفایل و نظرات سایر مشتریان درمورد تعمیرکاران هود و هواکش شرکت همه کارا، با خیال راحت تعمیر هود و هواکش خانه را به آن‌ها بسپارید.

آیا میدانید؟

--برای امروز جمعه - 14 اردیبهشت 1403 تعداد 18 نیروی متخصص همه کارا در زمینه تعمیر هود و هواکش آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش در کرج

خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش در همه کارا

هودها وسیله ای برای تهویه هوا و رفع بوی غذا و خروج گرما میباشند به زبان ساده همان هواکش هستند. هودها در انواع زیرکابینتی، هود مورب، هود جزیره ای، هود لمسی، هود آسانسوری و.. موجود میباشند. نصب هودها باید با توجه به ساختار آشپزخانه انجام شود. هود های زیرکابینتی برای ساختار گاز هایی که در زیر کابینت نصب شدند مناسب هستند علاوه بر این نصب آنها راحتتر است چرا که به دودکش نیازی ندارند. اگر فضای کافی در بالای گاز دارید بهتر است از هودهای دیواری استفاده کنید. همینطور اگر زیبایی هود برای شما اهمیت دارد میتوانید از هودهای تمام شیشه، و یا ترکیب این دو با هم استفاده کنید. هودهای زیرکابینتی با هر نوع دکوراسیونی همپوشانی دارند و در طرح های ساده ای موجود میباشند. هودهای مورب در طراحی های مختلف و مدرن نسبت به زیرکابینتی پیشی دارند. هودهای توکار داخل کابینت قرار میگیرند و قابل رویت نیستند. هود های مورب به دیوار متصل هستند و به هودهای دیواری معروف هستند.

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش داریم؟

مشکلاتی که عموما برای هودها ایجاد میشوند و نیاز به تعمیر دارند شامل روشن نشدن هود، تولید صدای زیاد، عمل نکردن لمس روی صفحه، عملکرد ضعیف قدرت مکش، خاموش شدن بیکباره و... میباشند. گاهی صدای خروجی از هود بیش از حد و با صدای همیشگی تفاوت دارد. هود عملکردی ندارد و صرفا صدا تولید میکند که میتواند دلایلی مانند استاندارد نبودن دریچه هوا و یا شل بودن و لق بودن آن باشد. همچنین ممکن است برای نصب هود و یا نصب لوله کشی و یا تعویض لوله های هود نیاز به متخصص داشته باشید. گاهی هم ممکن است با مشکل قطعی در سیم مواجه باشید که هنگام نصب صورت گرفته و سبب فشار به سیم ها شده و اتصالی صورت گرفته. در هرکجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش

تعیین هزینه هود به عوامل مختلفی بستگی دارد. اصلی ترین عامل نوع هود و محل نصب آن میباشد که تفاوت در قیمت را موجب میشود. اگر قسمتی از هود مانند موتور نیاز به تعمیر داشته باشد هزینه بیشتری خواهد شد. هزینه تعمیر هود شامل مواردی مانند تعمیر فن هود، تعمیر هواکش هود، تعمیر پانل هود، تعمیر فیلتر، تعمیر موتور، عیب یابی در مکش، تعویض لامپ و...میباشد. بطورکل نمیتوان هزینه ثابتی را برای نصب و یا تعمیر هودها مشخص کرد بطور مثال هزینه تعمیر برد هود با هزینه تعویض فیلتر و رفع صدای هود تفاوت دارد. همچنین در هزینه نصب هم تفاوت وجود دارد برای مثال هزینه نصب هود توکار با هزینه نصب هود روکار تفاوت دارد. لیست قیمت خدمات نصب و تعمیر هود و هواکش در همه کارا مشخص است و شما میتوانید در بالای این صفحه قیمت‌ بروز را مشاهده کنید.

خدمات قابل ارائه در نصب و تعمیر هود و هواکش

  • خدمات تعمیر برد الکتریکی انواع هود درکرج
  • خدمات نصب و راه اندازی انواع هود (توکار،مخفی،مورب) در کرج
  • خدمات تعمیر پروانه ی هود در کرج
  • خدمات نصب هود مخفی در کرج
  • خدمات تعمیر و تعویض موتور هود در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، از لحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت نصب و تعمیر هود و هواکش

(تعرفه نصب هود و هواکش کرج)

شرح خدمتقیمت
قیمت سرویس هوداز 250.000 الی 330.000 تومان
قیمت نصب هوداز 250.000 الی 350.000 تومان
قیمت تعمیر موتور هوداز 300.000 الی 350.000 تومان
قیمت تعویض موتور هوداز 150.000 الی 250.000 تومان
قیمت تعمیر برد الکترونیکی هوداز 400.000 الی 500.000 تومان
قیمت تعویض برد الکترونیکی هوداز 150.000 الی 210.000 تومان
قیمت تعویض پروانه هوداز 150.000 الی 200.000 تومان

دیدگاه ها 11 دیدگاه

4.8
جناب غریب
(کرج/گوهردشت) 07 اسفند 1402
نامبرده باحاظ کاری مجرب و خیلی هم فنی و کاردان و دلسوز هستن واز نظر اخلاقی بسیار مودب ومحترم می‌باشند
4.5
اقای نیکوسخن
(فردیس/شهرک وحدت) 13 آبان 1402
تشکر خوب بود🙏 اگه قیمت پایینتر میشد خیلیی بهتر..
5.0
خانم دهقان
(مهرشهر/قزل حصار) 11 آبان 1402
کار رو با خلوص نیت انجام دادند ممنون
3.8
الهام باقری
(کرج/گلشهر) 10 آبان 1402
از قیمت راضی نبودم...
5.0
خانم انتظامی
(کرج/ساسانی) 10 آبان 1402
راضی بودم
5.0
آقای شفیع
(کرج/باغستان) 09 آبان 1402
زنده باشید و سلامت💐
3.5
اقای نادری
(فردیس/ملارد) 04 آبان 1402
فنی خوب بود ولی میدونم که قیمتو بالا گفت
5.0
خانم دانیالی
(مهرشهر/فاز 4 مهرشهر) 15 مهر 1402
بسیار آقا و مسلط به کار
5.0
آقای شریفی
(کرج/باغستان) 14 شهریور 1402
دست شما درد نکنه🙏
5.0
وحید احمدی
(کرج/چهارصددستگاه) 13 شهریور 1402
متخصصین خوبی جذب کردید انشالا که همشون شبیه آقای حسن لو هستند😊
5.0
سیاوش غریبی
(کرج/جهانشهر) 12 شهریور 1402
سپاس منصف و حرفه ای🙏

متخصص های برگزیده

شهرام بهرامی
شهرام بهرامی
کار های انجام شده:41
عظیم حسنلو
عظیم حسنلو
کار های انجام شده:75
علیرضا گلزاریان
علیرضا گلزاریان
کار های انجام شده:37
آصف واحدی
آصف واحدی
کار های انجام شده:9
مجید آقائی
مجید آقائی
کار های انجام شده:21
فرید زکی پور
فرید زکی پور
کار های انجام شده:23
علی اکبر علی نژاد
علی اکبر علی نژاد
کار های انجام شده:5
مهرداد اکبری
مهرداد اکبری
کار های انجام شده:21
امیر عدل پور
امیر عدل پور
کار های انجام شده:3
محمد یعقوبی
محمد یعقوبی
کار های انجام شده:1
جلال پرویزی
جلال پرویزی
کار های انجام شده:4
سجاد دائی پور
سجاد دائی پور
کار های انجام شده:2
جواد اسماعیلی
جواد اسماعیلی
کار های انجام شده:0