ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

لوله کشی و رفع نشتی گاز

لوله کشی و رفع نشتی گاز همه کارا
درخواست خدمت: 160+
متخصصین: 53+
متخصصین برگزیده: 27+
4.9  از  5

(در 3 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

اگر لوله کشی و رفع نشتی توسط افراد باتجربه و با ابزار مناسب انجام نشود، نه تنها مشکل رفع نمی‌شوند، بلکه خسارت زیادی نیز به شما متحمل خواهد شد. متخصصان شرکت همه کارا از استانداردهای بالایی برخورداراند و خیال‌تان را از بابت کیفیت کار راحت می‌کنند.

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 22 نیروی متخصص همه کارا در زمینه لوله کشی و رفع نشتی گاز آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

 

خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز در کرج

خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز همه کارا

نصب لوله از متریال های مختلف مانند پلاستیک ، فلز و... با هدف انتقال ماده مانند گازها و مایعات را لوله کشی می گویند. همانطور که ذکر شد لوله کشی گاز به منظور انتقال آن انجام میگیرد. انتقال گاز هم برای مصارف صنعتی و هم خانگی میباشد. لوله کشی میتواند روکار یا توکار باشد که در هر ساختمانی اجرا میشود. در هنگام لوله کشی گاز باید ضوابط را رعایت و از لوله های استاندارد استفاده کرد زیرا هرگونه نشتی گاز عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.همچنین خروج ناخودآگاه گاز از محل ذخیره ی گاز به علت خوردگی، سایش داخلی، عوامل خارجی، نقص در ساختار لوله ها، اجرای شیرها و جوش لوله ها و ... نشتی گاز میگویند. بروز نشت گاز ممکن است در شبکه های گاز رسانی و تاسیسات بوجود آید برای جلوگیری از بروز این حوادث لازم است تا سیستم های گازی به طور منظم تحت کنترل و بررسی قرار بگیرند.

چه زمانی نیاز به لوله کشی و رفع نشتی گاز داریم؟

خدمات لوله کشی گاز از آن دسته از کارهایی است که باید طبق اصول و استاندارد صورت بگیرد. علاوه بر ساخت یک بنای جدید و نوساز که نیاز به خدمات لوله کشی گاز دارید مواردی نیز وجود دارند که شما نیازمند انجام لوله کشی گاز میباشید این موارد عبارت اند از: افزودن طول لوله گاز و یا جابجایی آنها، تعمیرات مربوط به لوله گاز، نصب تجهیزات گازی مانند بخاری یا آبگرمکن. همچنین علائم نشتی گاز شامل استشمام بوی گاز از آشپزخانه، احساس سرگیجه و خستگی در خانه، تنفس غیر ممکن در فضای خانه و ... میباشد در صورت مشاهده و احساس عواملی مانند موارد ذکر شده و نیز انسداد لوله های دودکش، نشتی حاصل از شلنگ و اتصالات، اشتعال ناقص شومینه و بخاری و اجاق گاز، وجود نقص فنی و خرابی قطعات اجاق گاز و ایرادات جزئی در اتصالات گاز نیاز به خدمات رفع نشتی گاز داریم در هر کجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز

هزینه خدمات لوله کشی گاز همانند خدمات دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل قیمت لوله ی گازی مورد استفاده میباشد که با توجه به نوسانات قیمت، به صورت روزانه تغییر میکند. عوامل اثر گذار دیگر عبارت اند از : متراژ و مساحت ساختمان و نوع کاربری آن، نوع گازکشی (روکار یا توکار بودن آن)، تعداد طبقات ساختمان، نوع کنتور، حجم و زمان کار، قیمت مصالح و لوازم مصرفی و تعداد انشعابات، جنس و متریال لوله گاز، محل نشتی . لیست قیمت خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ به روز را مشاهده کنید.

ارائه خدمات لوله کشی و رفع نشتی گاز

  • خدمات اجرای انواع لوله کشی گاز در کرج
  • خدمات انشعاب گیری لوله کشی گاز در کرج
  • خدمات لوله کشی گاز روکار و توکار در کرج
  • خدمات تعمیرات لوله کشی گاز در کرج
  • خدمات نشت یابی لوله گاز در کرج
  • خدمات افزایش لوله گاز در کرج
  • خدمات تعویض اتصالات لوله گاز در کرج
  • خدمات رفع نشتی اتصال شلنگ گاز و شیر اصلی در کرج
  • خدمات رفع خرابی شیر کنترل گاز در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، ازلحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت لوله کشی و رفع نشتی

(تعرفه خدمات لوله کشی گاز کرج)

شرح خدمتقیمت
قیمت لوله کشی گاز(متری)250.000 الی350.000 تومان
قیمت لوله کشی گاز کمتر از 10 متر550.000 الی 1.000.000 تومان

دیدگاه ها 3 دیدگاه

4.8
آقای شجاعی
(کرج/آزادگان) 10 اردیبهشت 1403
باسلام خیلی خوب
5.0
آقای عقیقیان
(کمالشهر/کمال شهر) 27 اسفند 1402
با تشکر از جناب الطافی عزیز و عملکرد صحیح در اجرای کار خوبشون
5.0
بانو بهرامی
(فردیس/شهرک بنفشه) 10 بهمن 1402
بسیار مودب و کاربلد هستندممنونم

متخصص های برگزیده

سعید کولیوند
سعید کولیوند
کار های انجام شده:19
میثم الطافی
میثم الطافی
کار های انجام شده:9
مسعود محمدزاده ( پیمانکار )
مسعود محمدزاده ( پیمانکار )
کار های انجام شده:5
محرم شهبازی ( پیمانکار )
محرم شهبازی ( پیمانکار )
کار های انجام شده:19
فرهاد میرزایی ( پیمانکار )
فرهاد میرزایی ( پیمانکار )
کار های انجام شده:10
محمد راسی
محمد راسی
کار های انجام شده:0