ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

نصب و تعمیر آنتن مرکزی

نصب و تعمیر آنتن مرکزی و دیجیتال تلویزیون همه کارا
درخواست خدمت: 150+
متخصصین: 151+
متخصصین برگزیده: 108+
4.6  از  5

(در 11 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

آیا می‌دانستید کیفیت تصویر تلویزیون شما ارتباط مستقیمی با کیفیت آنتن مرکزی و تنظیمات دیجیتال تلویزیون دارد؟ متخصصین ماهر همه کارا به محل شما می‌آیند، مشکلات را تشخیص داده و آن را برطرف می‌کنند، پس دیگر نگرانی‌ای در این بابت نداشته باشید!

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 22 نیروی متخصص همه کارا در زمینه نصب و تعمیر آنتن مرکزی آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر آنتن مرکزی و دیجیتال تلویزیون در کرج

خدمات نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال در همه کارا

با ورود به دنیای مدرنیته امروز روش های قدیمی و وجود آنتن هایی با کیفیت پایین، پرهزینه و دست و پاگیر کنار رفته و روش های جدید جایگزین آنها شده است. آنتن های مرکزی یکی از پر کاربردترین روش های جایگزین است که با عملکرد عالی سیگنال های قوی را دریافت و کیفیت تصاویر را چندین برابر میکند. در نصب آنتن مرکزی باید به جهت آنتن توجه کرد چرا که در دریافت سیگنال تاثیر دارد. البته که باید بسته به موقعیت ساختمان نوع آنتن را انتخاب کرد. همه کارا دارای افراد متخصص دراین زمینه است که میتوانید از نصب تا راه اندازی و کلیه دسترسی های مربوط به داشتن تصاویر خوب و با کیفیت را به ما بسپارید.  

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال داریم؟

گاهی وجود پارازیت ها و نویزهای زیاد مانع از داشتن تصاویر باکیفیت میشود و یا ممکن است برای تنظیم آنتن خود مجبور باشید چندین دفعه به پشت بام بروید و با تمام تلاش های صورت گرفته باز هم در دریافت سیگنال و تصاویر موفق نباشید صرف اینکه هزینه های زیادی هم انجام شده و بازدهی خوبی دریافت نکردید. آنتن های مرکزی روشی جدید برای ورود به دنیای دیجیتال شده، کیفیت بالا در دریافت سیگنال، دریافت کانال های دیجیتال، مقرون به صرفه بودن از مزیت های آنتن های مرکزی و دیجیتال است. در هر کجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال

اگر شما تصمیم دارید برای واحد خود بصورت مجزا آنتن مرکزی بگیرید باید با متخصصین نصب آنتن مرکزی مشورت های لازم را داشته باشید. تعیین قیمت دو بخش را شامل میشود بخش اول تجهیزات و متریالی هست که به کارمیرود و همینطور محل نصب. بخش دوم مربوط به تنظیم رسیور و جهت دهی و زمانی است که صرف میشود. بطور کل نمیتوان قیمت مشخص و ثابتی را تایین کرد و بسته به نوع خدماتی که دریافت میشود متفاوت است. لیست قیمت خدمات نصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ به روز را مشاهده کنید.

خدمات قابل ارائه درنصب و راه اندازی آنتن مرکزی و آنتن دیجیتال

  • خدمات تنظیم و نصب انواع آنتن های دیجیتال در کرج
  • خدمات رفع مشکلات مربوط به سیم کشی در کرج
  • خدمات نصب تقویت کننده آنتن تلوزیون در کرج
  • خدمات نصب آنتن های مرکزی در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، از لحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

 

قیمت نصب آنتن مرکزی و دیجیتال

(تعرفه نصب آنتن مرکزی و دیجیتال کرج)

شرح خدمتقیمت
نصب آنتن مرکزیاز 440.000 الی 460.000 تومان
نصب آنتن دیجیتالاز 220.000 الی 240.000 تومان
سیم‌کشی توکار آنتن دیجیتال هر متر طولاز 12.000 الی 18.000 تومان
سیم‌کشی روکار آنتن دیجیتالاز 8.000 الی 12.000 تومان
تنظیم و رفع نقص آنتناز 110.000 الی 130.000 تومان
تحویل داخل هر واحداز 40.000 الی 60.000 تومان
نصب مولتی سویئچاز 440.000 الی 460.000 تومان
تعمیر مدلاتوراز 330.000 الی 360.000 تومان
نصب و تعویض مدلاتوراز 150.000 الی 170.000 تومان

دیدگاه ها 6 دیدگاه

5.0
اقای سیاحی
(مهرشهر/فاز 1 و 2 و3 مهرشهر) 19 آذر 1402
شرکت خوبی بود راضی بودم ممنون
5.0
خانم رحمانیان
(کرج/باغستان) 01 آذر 1402
ممنون از پیگیری و وقت شناسی شما🙏
4.8
خانم جمشیدی
(کرج/گلشهر) 04 آبان 1402
در حیطه کاری خودشون واقعا بینظیر بودن
5.0
خانم گودرزی
(مهرشهر/فاز 1 و 2 و3 مهرشهر) 18 مهر 1402
انقد راضی بودم انقد راضی بودم که شماره شرکتتون رو به همه فامیل و دوست و آشنا دادم- خدا قوت بهتون واقعا.
4.0
آقای فلاح
(کرج/شهرک جهان نما) 09 شهریور 1402
باسلام کارشناسان خیلی خوب و بادانش بالا وخوش برخورد
5.0
خانم دراوند
(کرج/مهرویلا) 19 مرداد 1402
بسیار تشکر دارم از چنین شرکت معتبری که با نیروهای خوش برخورد باعث حال خوب مشتری ها می شوند

متخصص های برگزیده

محمدرضا عبدالهی
محمدرضا عبدالهی
کار های انجام شده:47
محمد دریائی
محمد دریائی
کار های انجام شده:45
مهدی ستاری
مهدی ستاری
کار های انجام شده:17
رضا حق دان
رضا حق دان
کار های انجام شده:3
آرش گلستانه
آرش گلستانه
کار های انجام شده:2
امید آقامیرزا
امید آقامیرزا
کار های انجام شده:10