ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

نصب و تعمیر اطفای حریق

نصب و تعمیر اطفای حریق همه کارا
درخواست خدمت: 18+
متخصصین: 2+
متخصصین برگزیده: 2+
ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

بسیاری از افراد به دلیل هزینه سیستم اطفا حریق، نصب و یا تعمیر آن را به تعویق می‌اندازند اما این هزینه نسبت به خسارات سنگین جانی و مالی در صورت بروز حریق، هیچ است! اگر تصمیم به تعمیر یا نصب سیستم اطفا حریق برای خانه یا محل کارتان گرفته‌اید، متخصصان ماهر همه کارا در خدمت شما هستند.

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 1 نیروی متخصص همه کارا در زمینه نصب و تعمیر اطفای حریق آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق در کرج

خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق در همه کارا

اطفا حریق سیستم تشخیص گرما و شعله و دود میباشد (آشکارساز) و نیازی به فعالسازی دستی ندارد. برای حفاظت و خاموش کردن آتش استفاده میشود و اغلب در ساختمانها نصب و با یک ماده شیمیایی مرطوب آتش را خاموش میکند. انواع مختلفی دارد. نوع اول آن شامل CO2 و مقادیر زیادی اکسیژن است. نوع دوم آن شامل آب و کف میباشد و هنگام فعالسازی عمل پخش قطرات آب را انجام میدهد و معمولا به منبع ساختمان متصل است. نوع سوم شامل مواد پاک کننده شیمیایی و مایع ضد حریق میباشد. نوع چهارم شامل گازهای بی اثر مانند نیتروژن، آرگون و CO2 میباشد. سیستم اطفاحریق باید حداقل در یک و نیم متری با فاصله از سطح زمین نصب شود.

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق داریم؟

اگر سیستم اطفا حریق آسیب ببیند و یا ضربه ای به آن وارد شود که باعث عدم عملکرد آن شود و یا اگر در زمان تست بدرستی عمل نکند باید قطعات آن را تعویض و یا بررسی کرد. اگر آسیب وارده به پنل باشد یعنی تمام سیستم یا بخش بزرگی از آن دیگر کار نمیکند و باید همه قطعات آن تعویض شود. توصیه میشود سیستم اطفا حریق در ساختمان هایی که سیستم اسپینکر را ندارند نصب شود. در هرکجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق

هزینه خدمات سسیستم اطفا حریق اتوماتیک به نوع و برند بستگی دارد. علاوه بر آن حجم مواد خاموش کننده در محفظه، اندازه محیطی که سیستم در آن متصل میشود، حسگرهای موجود در محیط و ....در برآورد قیمت تاثیر دارند. بطور کلی نمیتوان هزینه ثابتی را برای  نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق در نظر گرفت و بسته به نوع ساختمان و تجهیزاتی که استفاده میشود باید برآورد کلی هزینه را انجام داد. لیست قیمت خدمات نصب و تعمیر سیستم اطفا حریق در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ به روز را مشاهده کنید.

خدمات قابل ارائه درنصب و تعمیر سیستم اطفا حریق

  • خدمات اجرای انواع سیستم اعلام و اطفا حریق در کرج
  • خدمات مشاوره و طراحی سیستم های اعلام حریق در کرج
  • خدمات نصب آشکارساز اتوماتیک در کرج
  • خدمات نصب سیستم اطفا حریق اسپینکلر در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید. اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، ازلحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت نصب اطفا حریق

(تعرفه نصب اطفا حریق کرج)

شرح خدمتقیمت
نصب و تعمیر اطفاء حریقتوافقی

دیدگاه ها 0 دیدگاه

هنوز دیدگاهی برای این خدمت ثبت نشده است.

متخصص های برگزیده

محمد راسی
محمد راسی
کار های انجام شده:0