ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

نصب و تعمیر توالت فرنگی

نصب و تعمیر توالت فرنگی همه کارا
درخواست خدمت: 278+
متخصصین: 193+
متخصصین برگزیده: 122+
5.0  از  5

(در 3 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

توالت فرنگی اگر اصولی و توسط افراد ماهر نصب شود، مدت‌ها به درستی کار خواهد کرد و مشکلاتی اعم از بوی بد، گرفتگی لوله‌ها و خراب شدن پمپ آن با سرویس‌های دوره‌ای به طول کامل برطرف می‌شود. شما پس از ثبت سرویس می‌توانید نظر سایر مشتریان را درمورد متخصصان مطالعه کرده و ماهرترین متخصص را انتخاب کنید.

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 67 نیروی متخصص همه کارا در زمینه نصب و تعمیر توالت فرنگی آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی در کرج

خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی همه کارا

یکی از بخش های مهم در هر مجموعه ای اعم از خانه، اداره، هتل ها و... سرویس بهداشتی میباشد. سرویس های بهداشتی در دو نوع ایرانی و فرنگی هستند. نصب و استفاده از توالت های فرنگی میتواند دلایل مختلفی از جمله درد زانو و کمر، ناتوانی و کهولت سن، کمبود فضای کافی برای تعبیه توالت های ایرانی و...داشته باشد. همچون وسایل و بخش هایی دیگر از هر مجموعه ای که نیاز به سرویس و نگهداری دارند، استفاده از سرویس های بهداشتی هم هر چند وقت یکبار در صورت بروز مشکل نیازمند سرویس میباشد. خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی همه کارا این امکان را برای شما میسر ساخته است.

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی داریم؟

ممکن است گاهی استفاده از توالت های ایرانی به علت بیماری یا ناتوانی برایتان دشوار باشد و یا در حال ساختن یک خانه جدید باشید و تصمیم به نصب یک سرویس توالت فرنگی داشته باشید.در این صورت نیاز به یک متخصص و نصاب حرفه ای در این زمینه دارید. ایجاد مشکل در عملکرد آب گیری و تخلیه آب، گرفتگی های ناگهانی لوله توالت فرنگی، وجود ایراد در لوله کشی آب و فاضلاب متصل به توالت فرنگی، خراب بودن دکمه تخلیه توالت فرنگی، فلاش تانک، سیفون، شناور و منبع آب همگی مواردی هستند که در صورت برخورد با آنها نیاز به خدمات تعمیرات توالت فرنگی دارید. در هر کجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی

هزینه و قیمت مربوط به خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی به برند و نوع توالت فرنگی، محل نصب، شیوه نصب، اتصالات، وسایل و تجهیزات لازم، مصالح مورد نیاز، هزینه لوله کشی در صورت نبود لوله کشی و مهارت و تجربه متخصص نصاب بستگی دارد. در رابطه با تعمیرات توالت فرنگی نوع تعمیرات هم در قیمت و هزینه آن نقش دارد. پارامترهایی از جمله؛ وجود رسوب یا اشیاء در لوله توالت، نوع و تعداد قطعات دارای مشکل و خراب شده در هزینه تعمیرات توالت فرنگی تاثیرگذار است. لیست قیمت خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ به روز را مشاهده کنید.

ارائه خدمات مربوط به نصب و تعمیر توالت فرنگی

  • خدمات تعمیر انواع توالت فرنگی در کرج
  • خدمات نصب انواع توالت فرنگی در کرج
  • خدمات سرویس انواع توالت فرنگی در کرج
  • خدمات سرویس واتر جت توالت فرنگی در کرج
  • خدمات تعمیر درب و آرام بند توالت فرنگی در کرج
  • خدمات تعمیر فلاپر توالت فرنگی در کرج
  • خدمات ترمیم لعاب توالت فرنگی در کرج
  • خدمات تعمیر شکستگی های سنگ توالت فرنگی در صورت امکان در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، ازلحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت نصب توالت فرنگی

(تعرفه نصب توالت فرنگی کرج)

شرح خدمتقیمت
نصب توالت فرنگی زمینیاز 260.000 الی 280.000 تومان
نصب توالت فرنگی دیواری(وال هنگ)از 260.000 الی 280.000 تومان
تعمیر توالت فرنگیاز 250.000 الی 270.000 تومان

دیدگاه ها 3 دیدگاه

5.0
ب پورمحمد
(مهرشهر/کوی زنبق) 15 فروردین 1403
خیلی با وجدان و حرفه ای بودن. ممنونم
5.0
بانو نادرلو
(مهرشهر/فاز 1 و 2 و3 مهرشهر) 21 آبان 1402
از چندین جا قیمت گرفتم که بسیار بالا بود آقای الطافی با منصفانه ترین قیمت در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل کارم رو انجام دادند کمال تشکر را دارم.
5.0
آقای مدیرروستا
(کرج/طالقانی) 19 مرداد 1402
از همه نظر عالی ممنونم

متخصص های برگزیده

سعید کولیوند
سعید کولیوند
کار های انجام شده:19
میثم الطافی
میثم الطافی
کار های انجام شده:9
عبداله مرادی
عبداله مرادی
کار های انجام شده:14
مهدی علی نژاد
مهدی علی نژاد
کار های انجام شده:4
امیر نظامی
امیر نظامی
کار های انجام شده:9
محمدرضا روستائی
محمدرضا روستائی
کار های انجام شده:2
محمدحسن خوانین زاده
محمدحسن خوانین زاده
کار های انجام شده:7
مجید آقائی
مجید آقائی
کار های انجام شده:21
مسعود محمدزاده ( پیمانکار )
مسعود محمدزاده ( پیمانکار )
کار های انجام شده:5
افشین عبداللهی
افشین عبداللهی
کار های انجام شده:4
علی عیوضی
علی عیوضی
کار های انجام شده:7
رضا نوروزی
رضا نوروزی
کار های انجام شده:9
علی اکبر علی نژاد
علی اکبر علی نژاد
کار های انجام شده:5
مهرداد اکبری
مهرداد اکبری
کار های انجام شده:21
محرم شهبازی ( پیمانکار )
محرم شهبازی ( پیمانکار )
کار های انجام شده:19
محمود عبدلی
محمود عبدلی
کار های انجام شده:4
رضا حق دان
رضا حق دان
کار های انجام شده:3
محمد یعقوبی
محمد یعقوبی
کار های انجام شده:1