ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی

نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی همه کارا
درخواست خدمت: 41+
متخصصین: 5+
متخصصین برگزیده: 0+
4.5  از  5

(در 2 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

از ویژگی‌های درب و پنجره آلومینیومی می‌توان به هزینه نگهداری کم، سبک و قوی بودن، انعطاف پذیری و قیمت مناسب آن اشاره کرد؛ شما می‌توانید با لمس گزینه "ثبت سرویس"، با نصاب‌های ماهر درب و پنجره آلومینیومی ارتباط برقرار کرده و کارتان را با خیال راحت به او بسپارید.

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 2 نیروی متخصص همه کارا در زمینه نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر درب وپنجره آلومینیومی در کرج

خدمات نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی در همه کارا

از فریم های آلومینیومی برای قاب های پنجره و درب ها استفاده میشود یکی از دلایل استفاده از آن زیبایی و نماییست که به ساختمان میدهد و جایگزین قاب های آهنی و قدیمی است و بهتر است از نوع ضدزنگ آن استفاده کرد. هنگام نصب باید به تراز بودن و به اصطلاح شاقول بودن و رعایت فاصله ها در خط عمودی و افقی توجه داشت چرا که هرگونه اشتباهی در نصب و عدم رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان قاب و فریم باعث آسیب به قاب فریم و خارج شدن از شکل کلی پنجره میشود. میتوان گفت پنجره ای استاندارد است و ساخت خوبی دارد و از یراق آلات و پروفیل مناسب در آن استفاده شده باشد و به خوبی تراز باشد. بهتر است از پیچ و مهره هایی استفاده شود که تحمل اندازه و وزن پنجره را داشته باشند.

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و تعمیر درب وپنجره آلومینیومی داریم؟

درب و پنجره های آلومینیومی نسبت به پنجره های upvc سبکتر هستند و نصب راحتتری هم دارند. استحکام آنها زیاد است و میتوان آنها را در طرح ها و رنگ های متعددی پیدا کرد. وجه اشتراک آنها با پنجره های upvc استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره میباشد. در برابر صدا و حرارت مقاوم هستند و هزینه کمتری هم دارند و به همین دلیل انتخاب بیشتر افراد میباشند. استفاده همزمان از پروفیل های آلومینیومی و شیشه های دوجداره یک عایق مستحکم را ایجاد میکند به همین دلیل این جنس پنجره نسبت به پنجره های upvc کاربرد بیشتری دارند. تعمیر پنجره های آلومینیومی بوسیله آچار آلن صورت میگیرد و برای تعمیر نیاز به رگلاژ دارد. نفوذ آب به داخل پنجره، هرگونه شکستگی و شل شدن در لولا، رسیدن صدا و عایق نبودن، نداشتن فریم مستحکم و ... از جمله عواملی هستند که در صورت بروز نیاز به تعمیر دارند. در هرکجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی  

برای محاسبه قیمت ابتدا باید به متراژ پنجره در متر مربع و میزان استفاده و نوع پروفیل و آلومینیوم مصرفی توجه داشت. عواملی که در تعیین قیمت موثرند عبارتند از وزن آلومینیوم مصرفی، مدل درب و پنجره (کشویی،لولایی و..) قیمت یراق آلات مصرفی (میزان تحمل بار و وزن)، نوع شیشه، اندازه و ابعاد، هرینه حمل و نقل، اجرت نصب و نوع برند و... بطور کل قیمت نصب پنجره های آلومینیومی نسبت نوع upvc بصرفه تر و ارزانتر است. لیست قیمت خدمات نصب و تعمیر درب و پنجره آلومینیومی در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ بروز را مشاهده کنید.

خدمات قابل ارائه درنصب و تعمیر درب وپنجره آلومینیومی

  • خدمات نصب درب و پنجره آلومینیومی در کرج
  • خدمات تعویض قفل درب و پنجره آلومینیومی در کرج
  • خدمات تعویض لاستیک اطراف پنجره آلومینیومی در کرج
  • خدمات نصب و یا تعویض شیشه های شکسته آلومینیومی در کرج
  • خدمات رفع ایرادات موجود در هنگام باز و یا بسته کردن پنجره آلومینیومی در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، از لحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت نصب درب و پنجره آلومینیومی

(تعرفه نصب درب و پنجره آلومینیومی کرج)

شرح خدمتقیمت
قیمت تعمیر و رگلاژ درب و پنجره آلمینیومیاز 90.000 الی 165.000 تومان
قیمت تعویض شیشه درب و پنجره آلمینیومی(فقط دستمزد)از 80.000 الی 160.000 تومان
قیمت تعمیر یا تعویض دستگیره درب و پنجره آلومینیومیاز 70.000 الی 140.000 تومان

دیدگاه ها 1 دیدگاه

4.5
اقای رضایی
(کرج/عظیمیه) 18 آبان 1402
قیمت یه ذره بالا بود ولی مجموعا نسبت به افراد دیگه کیفیت قابل قبول بود🙏🙏