ورود و ثبت‌ نام
ثبت سرویس

نصب و تعمیر دوربین مداربسته

نصب و تعمیر دوربین های مداربسته همه کارا
درخواست خدمت: 115+
متخصصین: 72+
متخصصین برگزیده: 43+
5.0  از  5

(در 2 نظر)

ثبت سرویس
در تمامی ساعات شبانه روز با ثبت سرویس آنلاین، متخصص به محل شما اعزام میشود.

مشکلات برق و اتصال، پینگ دوربین، تداخل IP، کیفیت بد ویدئو، خاموش شدن ناگهانی و... از جمله مشکلاتی است که دوربین‌های مداربسته با آن‌ها مواجه‌اند. در صورتی که نصب و تعمیر دوربین‌های مداربسته‌تان را به متخصصان ماهر بسپارید، خیال‌تان از بابت همه چیز راحت خواهد بود.

آیا میدانید؟

--برای امروز پنجشنبه - 13 اردیبهشت 1403 تعداد 23 نیروی متخصص همه کارا در زمینه نصب و تعمیر دوربین مداربسته آماده انجام کار شماست.


کاربر گرامی لطفا قبل از سفارش به نکات زیر توجه کنید:
  • هزینه ذکر شده، شامل هزینه خرید قطعات و مواد مصرفی نمی‌باشد.
  • در صورت نیاز به فاکتور رسمی قبل از مراجعه متخصص به وی اطلاع دهید.
  • با توجه به ماهیت خدماتی بودن سرویس ها ، قبل از شروع به کار متخصص، قیمت نهایی را با وی توافق کنید.

خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته در کرج

خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته در همه کارا  

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی برای حفاظت از اموال و یا امنیت از دوربین های مداربسته بعنوان یک سیستم امنیتی_نظارتی استفاده شده و نقش دزدگیرها را کمرنگ تر کرده اند. میتوان در بیشتر مکان های شلوغ و پر رفت وآمد مثل مجتع های تجاری، ادارات، مراکز دولتی، کارخانجات از انواع مختلف دوربین ها بسته به نوع مکان استفاده کرد. بطورمعمول از دوربین های آنالوگ برای مکان های کوچکتر مثل خانه، قسمت پذیرایی، آشپزخانه، لابی، راهروها و درب های ورود و خروج استفاده میشود صرف اینکه هزینه کمتری هم دارند استفاده بیشتری هم از آنها میشود. از دوربین های دیجیتال برای مراکز دولتی و ادارات استفاده میشود. دوربین های AHD کیفیت بالایی دارند و نوع جدیدتری از دوربین های مداربسته هستند و قیمت تقریبا بالاتری هم نسبت به انواع دیگر دوربین ها دارند .در نصب دوربین های مداربسته باید به این نکته توجه داشت که چسبیده به  سقف نباشد و بهتر است آن را به دیوار متصل کرد. همینطور اگر در یک مکان از تعداد زیادی دوربین استفاده میشود باید طوری نصب شوند که هر دوربین، دوربین دیگری را نشان بدهد. قابل ذکر است هرچه در نصب دوربین از سیم کمتری استفاده شود کیفیت تصویر بهتری را خواهد داشت.

چه زمانی نیاز به خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته داریم؟

گاهی حفاظت از مکان هایی که بمنظور نگهداری از اجناس و یا حریم خصوصی افراد میباشند ضرورت دارد مثل بانک ها و انبارهای کارخانه ها و نمیتوان تنها به وجود افراد برای حفاظت اکتفا کرد. دوربین های مداربسته با ضبط تصاویر و فیلم ها میتوانند آسودگی خیال را ایجاد کنند. دوربین های دام یا سربسته برای حفاظت از محیط های بیرون و نوع اسپید دام برای مکان هایی که نمیتوان دوربین ثابت در آنجا نصب کرد و نیاز به اپراتور دارند استفاده میشوند همچنین اگر دوربین نصب شده ای دارید و نیاز به تعمیر دارد میتوانید از خدمات در محل استفاده کنید چراکه دیگر به بردن دوربین و تعمیر آن در جای دیگری نیازی نیست. گاهی خرابی در هر یک از قطعات هارددیسک، میکروفون، کانتور برق، کابل های ارتباطی، فیش BNC، کابل های شبکه رخ میدهد که نیاز به تعمیر و بازرسی دارد شما میتوانید از متخصصین ما در همه کارا کمک بگیرید. در هرکجای کرج که باشید پلتفرم همه کارا بهترین متخصصین در زمینه خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته را به شما ارائه میدهد.

هزینه خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته

شما باید بدانید چرا نیاز به دوربین مداربسته دارید و با توجه به نیاز خود تعداد و مدل دوربین را مشخص و به همان میزان هزینه صرف کنید. برای تعیین هزینه نصب دوربین مداربسته نیاز هست به دانستن مدل دوربین، تعداد دوربین محل قرارگیری و اندازه کابل کشی. باید از نصاب متخصص در این زمینه کمک گرفت تا دوربین را در نقطه کوری نصب نکند و تجربه کافی را داشته باشد. همچنین انتخاب و تعیین نوع دستگاه DVR یا در برآورد هزینه موثر است. لیست قیمت خدمات نصب و تعمیر دوربین های مداربسته در همه کارا مشخص است و شما می‌توانید در بالای این صفحه قیمت‌ به روز را مشاهده کنید.

خدمات قابل ارائه در نصب و تعمیر دوربین های مداربسته

  • خدمات نصب انواع دوربین های مداربسته در کرج
  • خدمات نصب انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه IP در کرج
  • خدمات تعمیر انواع دوربین مداربسته در کرج
  • خدمات اسپیردام برای تمامی برندها در کرج
  • خدمات تعمیر کابل دوربین مداربسته در کرج

چطور به همه کارا اعتماد کنیم؟

تفاوتی ندارد که شما کدام سرویس و خدمت را از ما بخواهید زیرا همه کارا بهترین و مجرب ترین متخصصین در حوزه های ذکر شده را دورهم گرد آورده است تا بتواند هرنوع خدمتی که به آن نیاز دارید را با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. هزینه‌ و تعرفه ی خدمت نیز به صورت کامل و قبل از شروع خدمات به شما اعلام می‌شود تا بتوانید آگاهانه برای خدمات مورد نیاز خود تصمیم بگیرید.اگر به سرویس و خدمات در استان البرز نیاز دارید همین حالا می‌توانید در سایت همه کارا ثبت سفارش انجام دهید و از خدمات شایسته ما برخوردار شوید.

فعالیت سرویس در کدام مناطق شهر؟

شمال، جنوب ، شرق و غرب، در هر موقعیتی که در استان البرز باشید و نیاز به خدمات داشته باشید، همه کارا به عنوان بهترین پلتفرم(سایت) ارائه خدمات در کنار شماست تا بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به شما ارائه کند. هم اکنون همه کارا در تمامی مناطق و محله‌های کرج برای شما قابل دسترسی میباشد و فقط کافی است سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت، بهترین متخصصین مورد نیازتان در اختیارتان باشد. مناطقی که برای دریافت خدمات از همه کارا در استان البرز می‌توانید از آن بهره مند شوید عبارتند از:

کرج (حصارک، گلشهر، مهرویلا، شاهین ویلا، باغستان، دهقان ویلا، حیدرآباد، کوی کارمندان، گوهردشت، جهانشهر، عظیمیه، اسلام آباد، شهرک اوج، شهرک امام رضا، برغان، جاده چالوس، بهار، چهارصد دستگاه، ساسانی، خانم انصاری، طالقانی، هفت تیر، حسن آباد، کلاک، حصار، وسیه، شهرک جهان نما، خلج آباد، رزکان، میانجاده، مهرویلا)

مهرشهر (فاز 1 و 2 و3 مهرشهر، فاز 4 مهرشهر، گلستان، کوی مهر، کوی زنبق، کیانمهر، حسین آباد، آق تپه، اخگرآباد، ملک آباد، چمن)

محمدشهر (محمدشهر، مشکین دشت، شهرک مهندس زراعی، ولدآباد، شهرک اصفهانی ها، زیبادشت، همایون ویلا، عباس آباد)

کمالشهر (مرکز کمالشهر، خرم دشت، پیشاهنگی، شهرک الهیه، گلدشت، هلجرد)

فردیس (مرکز فردیس، حافظیه، سعیدیه، دهکده، شهرک نیرو هوایی، شهرک ناز، مارلیک، شقایق، نجف آباد، پاسدار، سرآسیاب، شهرک ارم، شهرک بنفشه، شهرک وحدت، منظریه، سرحدآباد، سیمین دشت، هفت جوی)

مزایای سفارش خدمت و سرویس از سایت همه کارا

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که وقت را طلا می دانند و برای وقت خود ارزش قائل اند، خوب می‌دانید که اینترنت بهترین راه برای حل مشکلات است. همه کارا این امکان را برای شما فراهم آورده که با تعیین روز و ساعت و مکان موردنظر خود، به‌صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید. دسترسی به بهترین متخصصین در کوتاه ترین زمان: برای پیدا کردن بهترین متخصصین در استان البرز، نیازی به جست و جو در خیابان‌ها به دنبال آن‌ها و مراجعه حضوری نیست. تنها کافیست به سایت همه کارا مراجعه کنید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کند.

انجام انواع خدمات: همه کارا حرفه ای ترین ها را به شما معرفی میکند و هر خدماتی که داشته باشید آن را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند.

متخصصین مورداطمینان: تمامی متخصصینی که همه کارا به شما معرفی می‌کند، از لحاظ کیفیت کار و امانت‌داری، مورداطمینان هستند. پس شما به ‌راحتی می‌توانید به آن‌ها اطمینان کرده و سرویس خدمات خود را به آن‌ها بسپارید.

پشتیبانی همه کارا: همه کارا در تمامی مراحل انجام خدمات مورد نظر شما در کنار شما خواهد بود و با تمام شدن خدمت، کار همه کارا تمام نمی شود. بلکه برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی، ما همیشه در کنار شما هستیم.

قیمت نصب دوربین مداربسته

(تعرفه نصب دوربین مداربسته کرج)

شرح خدمتقیمت
قیمت نصب دوربین گردان در بستر آنالوگاز 250.000 الی 500.000 تومان
قیمت نصب دوربین مداربسته آنالوگ بالای 3 متراز 190.000 الی 400.000 تومان
قیمت راه اندازی دستگاه آنالوگ تا 16 کانالاز 300.000 الی 600.000 تومان
قیمت راه اندازی دستگاه هر کانال اضافیاز 310.000 الی 370.000 تومان
قیمت نصب نرم افزاری دوربین شبکهاز 40.000 الی 150.000 تومان
قیمت نصب دوربین گردان در بستر شبکهاز 450.000 الی 580.000 تومان
قیمت راه اندازی دستگاه شبکه تا 16 کانالاز 400.000 الی 570.000 تومان
قیمت راه اندازی هر کانال شبکه اضافیاز 30.000 الی 90.000 تومان
قیمت انتقال تصویر (اینترنت)از 150.000 الی 300.000 تومان
قیمت انتقال تصویر (لوکال)از 50.000 الی 100.000 تومان
قیمت نصب پچ پنل شبکه (هر پورت )از 20.000 الی 80.000 تومان
قیمت نصب هر سوکت شبکهاز 10.000 الی 60.000 تومان
قیمت نصب فیش تصویراز 20.000 الی 60.000 تومان
قیمت تهیه پشتیباناز 150.000 الی 250.000 تومان
قیمت کابل کشی هر متر طولاز 7.000 الی 15.000 تومان

دیدگاه ها 1 دیدگاه

5.0
اقای قزل باش
(کرج/شاهین ویلا) 29 شهریور 1402
خوب مورد خاصی نبود

متخصص های برگزیده

محمدرضا عبدالهی
محمدرضا عبدالهی
کار های انجام شده:47
محمد دریائی
محمد دریائی
کار های انجام شده:45
سید افشار موسویان
سید افشار موسویان
کار های انجام شده:2
مهران غلامی
مهران غلامی
کار های انجام شده:2
سیدرحمان فرشادیان (شرکت ASB)
سیدرحمان فرشادیان (شرکت ASB)
کار های انجام شده:7
امید آقامیرزا
امید آقامیرزا
کار های انجام شده:10