جاروبرقی
مقایسه برند های مختلف جاروبرقی از نظر کیفیت و قیمت

مقایسه برند های مختلف جاروبرقی از نظر کیفیت و قیمت

جاروبرقی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است که با انواع امکانات و ویژگی‌ها، توسط برندهای مختلف تولید می‌شود. در این مقاله به بررسی برندهای مطرح جاروبرقی در بازار ایران پرداخته شده است.

1402/12/19
7 دقیقه
امین نجف خانی

هر کدام از تولیدکنندگان جاروبرقی آپشن یا ویژگی‌ خاصی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند تا کاربردی‌تر شده و در بازار رقابتی لوازم خانگی، شانس بیشتری برای فروش و معرفی میان مشتریان داشته باشد. با توجه به پرفروش بودن این محصول و نیاز به آشنایی با برندهای مختلف و بهترین نوع آن برای خرید، این مطلب را به مقایسه برند های مختلف جاروبرقی اختصاص داده‌ایم. با ما همراه باشید تا با انواع برندهای این محصول پرطرفدار و مزایا و معایب خرید هر کدام بیشتر آشنا شوید.

بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار کدامند؟

بهترین مارک و برند جاروبرقی بسته به سلیقه هر فرد متفاوت است. به عبارتی برندهای مختلف ویژگی‌های متفاوتی را در طراحی ظاهری، امکانات و قابلیت‌های جاروبرقی‌های تولیدی خود در نظر می‌گیرند که مشتریان برای خرید باید به آن‌ها توجه کرده و در نهایت براساس نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنند. با این حال نگاهی به بازار جاروبرقی و خرید و فروش این محصول، نشان می‌دهد که بعضی از برندها در این بازار پررقابت شانس بیشتری برای فروش دارند یا با استقبال بهتری از سمت خریداران مواجه هستند.

در واقع، در میان برندهای مختلف تولیدکننده این محصول بعضی برندها، بازار لوازم خانگی مربوط به جاروبرقی را در دست داشته و فروش تولیدات آن‌ها بیشتر از برندهای دیگر اتفاق می‌افتد. از جمله این برندها می‌توان به برند فیلیپس، سامسونگ، پاناسونیک، دوو، ال جی و... اشاره کرد. محصولات هر کدام از این برندها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به مقایسه آن‌ها خواهیم پرداخت.

مقایسه برند های مختلف جاروبرقی

همان‌طور که گفتیم، جاروبرقی کالای خانگی پرمصرفی است که برندهای مختلفی تولیدکننده آن هستند. ویژگی محصول هر کدام از این برندها متفاوت است و از نظر طراحی ظاهری و برخی قابلیت‌ها نیز با هم تفاوت دارند. انتخاب بهترین جاروبرقی از میان برندهای مختلف در درجه اول به سلیقه مصرف کننده بستگی دارد اما به جز آن باید مزایا و معایب محصول تولیدی برندهای مختلف را نیز در زمان خرید مد نظر قرار داد تا شانس خرید محصولی بهتر و کاربردی‌تر بیشتر شود. در این بخش قصد معرفی چند برند محبوب جاروبرقی و مقایسه برند های مختلف جاروبرقی را داریم که به شرح زیر هستند.

جاروبرقی فیلیپس

فیلیپس برندی هلندی است که محصولات و لوازم خانگی مختلفی از سرخ کن و همزن گرفته تا جاروبرقی و اتو پرس را تولید می‌کند. این برند را می‌توان به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی موجود در بازار معرفی کرد که با تولید جاروبرقی‌های باکیفیت، همواره در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. از مزایا و معایب جاروبرقی‌های این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای جاروبرقی فیلیپس

تنوع بالا در طراحی ظاهری جاروبرقی‌ها

طول بلند و مناسب کابل

کم سر و صدا بودن به خصوص در تولیدات اخیر

قدرت مکش بالا

طول عمر مناسب و استفاده از قطعات بادوام

قیمت مناسب

موتور باکیفیت

معایب جاروبرقی فیلیپس

نیاز به سرویس سالانه

گران بودن نسبت به بعضی برندهای دیگر

جاروبرقی ال جی

ال جی را می‌توان یکی از خوشنام‌ترین برندهای خارجی در ایران معرفی کرد که اگر محصولات اصل آن خریداری شوند، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار خواهند بود. این برند در زمینه تولید انواع محصولات الکترونیکی فعالیت دارد و خط تولید آن محدود به یک کالای خاص نمی‌شود. یخچال، اجاق گاز، فر برقی، لباسشویی و... از جمله تولیدات این برند هستند و جاروبرقی هم یکی از محصولاتی است که توسط این برند تولید می‌شود. از مزایا و معایب جاروبرقی‌های ال جی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای جاروبرقی ال جی

قدرت مکش بالا

تنوع بالا در ظاهر و قابلیت ها

سر و صدای بسیار کم

طراحی زیبا

تکنولوژی هوشمند

قابلیت انعطاف پذیری

کارایی بالا

کابل بلند

نمایندگی های تعمیر متعدد در سطح شهرها

معایب جاروبرقی ال جی

وزن زیاد در بیشتر مدل ها

قیمت بالا به خصوص در مدل های هوشمند

شباهت فوق العاده زیاد نمونه های فیک و اصلی

جاروبرقی سامسونگ، مقایسه برندهای مختلف جاروبرقی

در ادامه مقایسه برند های مختلف جاروبرقی به جاروبرقی‌های سامسونگ می‌رسیم. این برند نیازی به  تعریف ندارد زیرا انواع محصولات آن از گوشی موبایل گرفته تا تلویزیون و یخچال فریزر در خانه‌ها، اداره‌جات و... وجود دارند.

سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می‌شود که با تولید و عرضه محصولات باکیفیت توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و محصولات خود را در صدر لیست پرفروش‌ترین محصولات بازار قرار دهد.

محصولات این برند در ایران هم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. جاروبرقی یکی از محصولات این برند مطرح است که در انواع مختلف هوشمند و ساده تولید می‌شود. مزایا و معایب جاروبرقی‌های سامسونگ به شرح زیر است:

مزایا جاروبرقی سامسونگ

بالابودن کیفیت ساخت، پایداری و طول عمر

قدرت مکش بالا

استفاده از تکنولوژی سیکلونیک برای کاهش مصرف انرژی و افزایش قدرت

فیلتراسیون قوی

سر و صدای کم

قابلیت چرخش 360 درجه

معایب جاروبرقی سامسونگ

قیمت بالا

کمبود قطعات یدکی اصلی

وزن نسبتا سنگین

جاروبرقی پارس خزر

در نهایت به معرفی برند پارس خزر می‌رسیم. برندهای داخلی زیادی لوازم خانگی مانند جاروبرقی را تولید می‌کنند اما هیچ‌کدام به اندازه پارس خزر شهرت نداشته و از اعتبار برخوردار نیستند. این برند یکی از بهترین تولیدکنندگان ایرانی لوازم خانگی است و بیشترین میزان رضایت در میان مصرف‌کنندگان کالای داخلی را در اختیار دارد. مزایا و معایب این برند محبوب داخلی به شرح زیر هستند:

مزایای جاروبرقی پارس خزر

تنوع بالا در طراحی

رنگ بندی متنوع

خدمات پس از فروش در دسترس و گسترده

قیمت مناسب

مکش بالا

کاربردی بودن

توجه به نیاز مصرف کننده در طراحی

معایب جاروبرقی پارس خزر

نداشتن قابلیت های ویژه

وزن بالا

نیاز به سرویس و رسیدگی سالانه

سخن پایانی

در این مطلب به مقایسه برند های مختلف جاروبرقی پرداختیم. برندهای معرفی شده جزو پرفروش‌ترین برندهای بازار هستند که توانسته‌اند رضایت کامل مصرف‌کنندگان خود را جلب کنند. بررسی مزایا و معایب هر کدام از محصولات در این لیست کمک می‌کند که بهترین جاروبرقی را برای خود خریداری کنید.

درخواست سرویس جاروبرقی

برای درخواست سرویس جاروبرقی از همه کارا از طریق زیر می توانید اقدام کنید:
نتیجه گیری

اگر این محصول را در خانه دارید و دچار خرابی شده است می‌توانید از خدمات همه کارا استفاده کنید. همه کارا با تیمی از متخصصان آماده ارائه خدمات باکیفیت به صورت شبانه‌روزی و در هفت روز هفته است.