تعمیر و سرویس پکیج
تعمیر پکیج

تعمیر پکیج

پکیج یکی از لوازم ضروری مورد استفاده در فصل سرد سال می باشد و مهمترین مصارف آنها در گرم کردن محیط های مختلف با استفاده از رادیاتور، گرمایش از کف و ... است.

1379/08/09
7 دقیقه
شقایق سرلک

پکیج ها انواع گوناگونی دارند، برای اینکه مشکل پکیج خود را شناسایی کنید قبل از آن می بایست مدل پکیج خود را بدانید، زیرا تعمیر پکیج های مختلف باهم متفاوت است. نگهداری از پکیج ها به دلیل تامین آب گرم برای خوانوار ها بسیار مورد اهمیت است بنابراین بسیار مهم است که برای نگهداری و تعمیر پکیج های خود از متخصصین حرفه ای استفاده کنید. در ادامه شما را با چگونگی سرویس پکیج ها و انواع آن ها آشنا خواهیم کرد.

بهترین زمان سرویس و تعمیر پکیج ها چه زمانی است؟

سرویس پکیج ها بهتر است هر چند ماه یک بار انجام گردد. بهترین زمان سرویس پکیج از شش ماه یکبار است تا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی خرابی آن مشخص گردد و زودتر رفع گردد. تعمیر پکیج بنا به دلایل مختلفی صورت می گیرد که از جمله آن ها می توان به وجود نشتی درلوله های پکیج، وجود رسوب در قسمت ورودی آب، رسوب در اتصالات مختلف پکیج و ... اشاره کرد. بهتر است با کنترل و سرویس به موقع پکیج توسط متخصصین کار بلد، احتمال بروز این اتفاقات را به حداقل برسانید و با این کار عملکرد پکیج را بهبود ببخشید.

معرفی انواع پکیج

پکیج ها بر اساس معیار های مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه بحث به معرفی آنها می پردازیم:

انواع پکیج از نظر شکل قرار گیری در ساختمان:

  1. پکیج زمینی : این پکیج ها ابعاد بزرگتری نسبت به پکیج دیواری دارند. محل نصب آنها در فضایی خارج از محل سکونت است و علاوه بر این میزان بازدهی پکیج زمینی بیشتر از پکیج دیواری است.
  2. پکیج دیواری: این مدل پکیج بر روی دیوار ساختمان نصب می شود. این پکیج ها فضای کمتری را اشغال می کنند و امروزه در خانه ها بیشتر شاهد این مدل هستیم که معمولا در داخل یک کابین آشپزخانه جای می گیرد.
تعمیر پکیج زمینی در کرج
نمونه پکیج زمینی
تعمیر پکیج دیواری
نمونه پکیج دیواری

انواع پکیج از نظر سوخت مصرفی:

  • پکیج گازسوز
  • پکیج دوگانه سوز
  • پکیج برقی
  • پکیج دوگانه سوز و گازوئیل سوز

موارد فوق از شاخص ترین مبحث های شناسایی پکیج ها بود که خدمتتان عرض کردیم.

معرفی انواع برند پکیج

از مهم ترین پکیج های ایرانی موجود در بازار می توان به موارد زیراشاره کرد:

  • پکیج دیواری بوتان
  • پکیج ایران رادیاتور
  • پکیج لورچ
  • پکیج ایستاتیس

در ادامه به مبحث تعمیر هر کدام می پردازیم:

تعمیر پکیج بوتان

پکیج بوتان از محبوب ترین پکیج های گرمایشی در بازار است، بسیاری از افراد برای گرم کردن منازل، محیط کاری و اداری استفاده می کنند. این پکیج مانند سایر دستگاه های الکترونیکی ممکن است در طول زمان خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. برای تعمیر پکیج بوتان بهتر است به یک تکنسین متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

اگر خودتان قصد تعمیر پکیج بوتان را دارید باید به مراحل زیر خوب دقت کنید:

برای جلوگیری از خرابی و تعمیر پکیج بهتر است به صورت دوره ای نسبت به تمیز کردن لوله ها و سیستم گرمایشی آن ها اقدام کنید. هم اکنون تعمیر پکیج بوتان در همه کارا شامل تمامی مدل های آن می شود، لذا دیگر نیازی نیست جهت تعمیر آن به تعمیر گاه بوتان مراجعه کنید، اما می بایست قبل از تعمیر پکیج بوتان انواع مدل های آن ها را بشناسیم، زیرا برای هر مدل پکیج ارورهای مختلفی وجود دارد که با توجه به آنها می‌توانیم به تعمیرشان بپردازیم.

تعمیر پکیج ایساتیس

این مدل پکیج نیز همانند دیگر کالاهای مصرفی هستند که به صورت مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و بی شک نیازمند تعمیر و مراقبت نیز می باشند. بهتر از قبل از اینکه پکیج ایستاتیس دچار مشکل شود نسبت به سرویس دوره ای آن اقدام نمود. پکیج ایستاتیس همانند دیگر پکیج ها مدل های مختلفی دارد که می بایست قبل از تعمیر به خوبی شناخته شوند زیرا هر کدام از ارورهای پکیج ایستاتیس می تواند معنی خاصی داشته باشد و لازمه دستورالعمل های خاصی می باشد. تعمیرات تمامی برند های پکیج استاتیس هم اکنون در شرکت همه کارا توسط متخصصین ما قابل اجرا می‌باشد.

تعمیر پکیج گلدیران

پکیج گرمایشی دیواری گلدیران مصرف انرژی کمی دارد و در ابعاد کوچک و کم حجم طراحی شده است و باعث می شود فضای کمی را اشغال کند. پکیج گلدیران مدل های مختلفی دارد که مانند سایر پکیج ها می بایست قبل از اقدام به تعمیر آن با مدلهای مختلفشان آشنا باشیم. برای تنظیم پکیج دیواری گلدیران، راه اندازی آن ایتدا باید در فصل زمستان صورت بگیرد و دستگاه بر روی حالت زمستان تنظیم  شود. 

از کاربردهای پکیج گلدیران می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • تامین گرمایش رادیاتورها و آبگرم بهداشتی
  • به منظور افزایش زیبایی در واحدهای لوکس و ...
  • از مزایای پکیج گلدیران نیز می توان به موراد زیر اشاره کرد:
  • موجود در دو مدل دیجیتال و آنالوگ
  • مجهز به فن
  • سیستم ضد یخ
  • مجهز به سیستم هواگیری خودکار
  • مجهز به محفظه احتراق بسته و ...

سخن آخر:

با توجه به مطالبی که در این مقاله خدمتتان ارائه دادیم، خرابی پکیج در دنیای امروز اغلب پیش می آید، اما این خرابی ها آخر راه پکیج شما نیستند. تعمیرکاران با تجربه شرکت همه کارا آموزش تعمیرات انواع پکیج ها را به صورت تخصصی فرا گرفته اند و برای تمامی این مشکلات و خرابی ها بهترین راه حل ها را در نظر دارند که می توانند تعمیر پکیج شما را به بهترین نحو و با حداقل هزینه انجام دهند. 


 

تعمیر و سرویس پکیج

برای تعمیر و سرویس پکیج از همه کارا از طریق زیر می توانید اقدام کنید: