همه کارا در تعطیلات نوروز 1403 کنار شما

همه کارا در تعطیلات نوروز 1403 کنار شما

با توجه به دغدغه یافتن تعمیرکار متخصص در ایام تعطیلات، پلتفرم همه کارا این چالش را برای همه شهروندان عزیز مرتفع کرده است.

1402/12/27
2 دقیقه
امین نجف خانی

با درود و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت عید باستانی نوروز 1403 و همچنین فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بدین وسیله به اطلاع همشهریان عزیز کرجی می رسانیم همه کارا به صورت 24 ساعته و مداوم در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت رسانی خواهد بود. لذا همچون گذشته عزیزان می توانند در سایت همه کارا خدمت درخواستی خود را ثبت نمایند تا نزدیکترین متخصص به محل، کار را قبول کرده و جهت انجام خدمت به منزل شما مراجعه کند.

در دسترس بودن خدمات از ابتدای تعطیلات

در کلیه ایام تعطیلات حتی روزهایی که سراسر کشور تعطیل رسمی اعلام شده اند نیز شما می توانید درخواست خدمت خود را در سامانه همه کارا ثبت کنید تا نزدیک ترین متخصص با شما تماس بگیرد و خدمت مورد نیازتان را انجام دهد.

همه کارا ارائه خدمات در محل در نوروز 1403
برای کلیه امور تعمیرات و تاسیسات در تعطیلات در کنار شما هستیم

شروع فعالیت پشتیبانی سایت

از آنجا که همیشه هدف ما جلب رضایت مشتریان بوده و هست، به مانند گذشته از تاریخ 5 فروردین 1403 پاسخگوی تماس های شما سروران عزیز خواهیم بود. جهت تماس با پشتیبانی در ایام تعطیلات نوروز می توانید با خط 02634680008 تماس حاصل نمائید.

در ایام تعطیلات نوروز کمی صبور باشید

همان طور که اشاره کردیم شما می توانید با ثبت درخواست در هر ساعت از شبانه روز خدمات موردنیاز خود را دریافت کنید اما این موضوع را در نظر داشته باشید که امکان دارد متخصص موردنظر شما نسبت به ایام عادی دیرتر یافت شده و با شما تماس بگیرد چراکه ممکن است تعدادی از تعمیرکاران در حال دید و بازدید و یا مسافرت باشند. پس لطفا صبور باشید.

همه کارا، شنونده نظرات شما

حتما در نظرسنجی بعد از انجام خدمت توسط متخصصین ما شرکت کنید تا ما بتوانیم انتقادات و پیشنهادات شما را بررسی کرده و آنها را در مجموعه پیاده سازی کنیم. این موضوع بسیار برای ما حائز اهمیت می باشد که بتوانیم خدمات با کیفیت برای شما شهروندان محترم ارائه کنیم.

نتیجه گیری

پیدا کردن تعمیرکار با همه کارا راحته. حتی در ایام تعطیلات...